Brev:
Morgengrød
14. august 2010
Alder:
12 mdr.
Morgengrød
Hej Helen,
Jeg har to korte spørgsmål:
Kan min dreng på 1 år spise den samme morgengrød, som resten af familien (han har smagt den og er meget begejstret for den)?
Blandingen er som følger:
knækket langtidsristet spelt, byg, havregryn, emmerflager, hakkede dadler, snittede mandler og hybenpulver.
Kan jeg stoppe med at give ham D-vitamin samt jerntilskud?
På forhånd tak.